God morgon

God morgon alla glada helgfirare!
Ligger här i sängen med Laptopen i knät och surfar runt på sänggavlar/stommar.
Funderar på att köpa en jätteful för 500 kr på blocket och sedan modifiera den så att jag blir nöjd, men frågan är om jag kommer få tummen ur :)
Idag är en spännande dag, har några auktioner på tradera som tar slut idag som jag väldigt, väldigt gärna vinner! Ska inte avslöja vad innan det är klart dock :)

Vet inte riktigt vad jag/vi ska hitta på idag. Sortera tvätt och hänga upp lite på väggen är redan spikat, men sen då? Det regnar  utanför fönstret och jag känner redan av min skalle lite smått, får nog bli en väldigt lugn dag tror jag. OM jag inte köper sänggaveln vill säga för då kommer jag vilja dona med den :) Ska iväg och jobba första passet på taxi sedan juni, börjar 18 och slutar 04, ska bli kul och se reaktionerna från mina kollegor, är nog ganska många som är ovetandes om lilla Ärtan :)
Appråpå lilla Ärtan så fullföljde han ett helt friprogram i gymnastik i min mage igår kväll. Jag låg och läste och sjöng för magen när Ärtis helt plötsligt börjar sparka som tusan, var väl för långt uppehåll :) La dit handen för då brukar det lugna ner sig, men inte! När jag flyttade handen så följde sparkarna efter, jäkligt häftigt. Somnade och vaknade vid tre av att M kom hem från jobbet och direkt var det fullfart på Ärtan igen, börjar bli stak vår bebis för flera gånger sparkas det uppåt, mot revbenen och det känns som knivhugg :S Men det är härligt ändå :)

Kommentarer
Postat av: jennie

javisst . jag tycker absolut du ska köpa stommen så du kan ha lite o göra med den , :) det är alltid roligare när man får en egen touch på det :)



usch knivhuggen återkommer här också , hu vad ont det gör ibland , o tro mig det blir värre :(

2009-08-29 @ 11:33:15
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: Micke

fin blogg du har!:)hoppas ni får en trevlig dag/helg:)

2009-08-29 @ 14:21:01
URL: http://strangebakery.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0