Gravid diskriminering del II

Oj oj, fastän jag tycker vi har det hur lungt och skönt som helst här i stugan så händer det massor som jag inte hinner med att berätta om.. Lustigt det där med tid :)

Kommer ni ihåg att jag skrev och var arg på min chef på fritidsgården för att hon inte ville ge mig fortsatt jobb p.g.a. graviditeten?
Inlägget ligger här.

Hur som helst min chef ringde i alla fall igår för då hade hennes kollega kommit tillbaka från Frankrike. Och det hade kommit fram nya uppgifter om att de två vikariat som skulle fyllas, behövde inte längre fyllas för ordinarie personal kommer lite hastigt och lustigt tillbaka från föräldrarledighet och Norge. Alltså inget fast vikariat för min del. MEN nu till det braiga. Hon sa även att de kommer informera personalen på de två fritidsgårdar där hon är chef om att när de behöver vara lediga eller är sjuka så är jag den första de ska ringa. Om det blir som det var i våras så får jag nog jobba endel ändå. Känns bra! Och jag är först på tur in om någon slutar..

Kommentarer
Postat av: Annika

Kul! Grattis! Inget ont som inte har något gott med sig! ;) Allting ordnar sig! ;) kram

2009-08-19 @ 21:46:26
URL: http://gabulfota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0