Lite av ett lotto

Att sitta på tåget mellan Gävle - Borlänge - Mora visar sig vara lite av ett lotto.
I alla fall om man vill kunna surfa med mobilt bredband. Hittills har jag varit kanon nöjd med mitt Telenor mobilabredband, men idag är jag faktiskt lite besviken. Varför ha mobilt om det inte går att använda överallt? Tur är att det går att växla mellan 3G och GPRS, GPRS är (tyvärr) det som är driftsäkrast ute i dessa obygder, nackdelen är att det får mycket långsammare och det gör det i princip omöjligt att ladda upp bilder på bloggen :(
MEN jag slår ändå ett slag för Telenor, funkar till och med mitt uppe på fjället i Lappland :D Gör knappt min mobil med telia nät ^^

Tjilivippen!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja , det måste vara ngt med foglossningarna . Det känns som att det mesta i kroppen är lite instabilt just nu , :( Men det är inte så långt kvar för mig nu ..



För dig är det lite jobbigare , om det redan börjat komma sånt , :( Det finns ett stödbälte som hjälper mot foglossningar & smärta i ryggen & så . www.gulare.se , jag köpte ett sånt , och det har faktiskt hjälpt mig .. emellanåt iaf , lite är mitt eget fel att jag inte använt det också ..



Är det ditt första barn du väntar ?



Mvh Jennie

2009-08-09 @ 20:59:28
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: jennie

Detta är vårt första barn för oss också . :) det är sååå spännande . uschannamej , då har jag haft tur då med andra ord . :O hur mycket har du gått upp hittills ?



kram Jennie

2009-08-09 @ 21:19:18
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: karolin

Ja fl ja...vissa folk är värre än andra. Det värsta är att just den här idioten verkar tro stenhårt på sig själv också!



Fast vi har inte varit utomlands? blandat ihop mig med någon annan? Det brukar jag själv göra så det är lätt hänt :) (ja inte blanda ihop mig själv med nån annan då men du vet vad jag menar :P )

Kram

2009-08-09 @ 21:21:21
URL: http://bekk.blogg.se/
Postat av: Marlene

Hahaha, vilken idé! ;-)

Kram på dig!

2009-08-09 @ 21:35:34
URL: http://marlenesliv.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag har nu sammanlagt gått upp 10 kilo om man räknar från vad jag vägde innan jag blev gravid , jag har för mig jag stod still väldigt länge , eller om jag gick ner jag också litegrann . För jag vet jag var orolig . Nu på slutet har jag ökat jämt och bra , 10 kilo är ju ändå inte så mycket .. och inte för lite heller , så det känns ganska bra .



usch ja , illamåendet är inge vidare , tur du sluppit det , jag kräktes ju mycket i början . Men har matlusten kommit tillbaka då ? eller är det jättesvårt för dig & äta .?

2009-08-09 @ 21:50:17
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: Sandra

Heheh, när man är van med bil blir det så jobbigt när man ska anpassa sig till tågtider osv, men annars tycker jag det är ganska mysigt med tåg om man inte åker allt för ofta, ska ni inte ha bil till bebis kommer? kram

2009-08-10 @ 10:45:30
URL: http://alexxandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0