Solen i ögonen..

Och spillmjölk i mitt hår..

Inte rikitgt så när jag vaknade men solen i ögonen och fågelkvitter utanför :) Svårt att toppa! Vaknade upp på mormor och morfars altan. Tack vare att huset var fullt av mor och Leif så fick vi turen att sova på en jätte luftmadrass på altanen ( inglasad). Turen bestod i att inne var det säkert 28 grader varmt och fuktigt hela natten, och v har haft det svalt och skönt med 17 grader och lite lagom fläktande genom springorna. Snacka vinst lott :)

Igår kväll var det ett hej dundrande liv i min mage. Trodde nästan att det syntes utanpå ett tag men M varken såg eller kände nått av Ärtans akrobatiska övningar så lite till får han allt vänta..

Igår han vi med mycket kan jag lova, när vi kom till Uppsala åkte vi inte direkt in till mormor och morfar utan tog en sväng förbi IKEA. Alltid lika roligt. På listan igår stod det först och främst små saker till Ärtan. Ja jag vet att det är tidigt, M E N, vi har inget IKEA i närheten av Umeå. En dyna till skötbordet med tillhörande överdrag, 30 tvåttbara tvättlappar, haklappar i tyg, och en jätte söt handduk med kaninöron ligger nu i bilen och väntar på att få ta plats i Umeå.


Bilder från ikea.se


Som en extra bonus hittade vi även en ny vardagsrumslampa. Som vi har letat, men nu har vi en som vi båda är nöjda med. och det är ju det viktigaste.

Sen fick vi även de första presenterna till Ärtan när vi kom till mormor och morfar, bilder kommer under dagen :)

Kommentarer
Postat av: Marlene

Haha det var det jag menade ju.. de första 3 månaderna var ett helvete men detta är fan värre på ett sätt.. du kommer förstå vad jag menar, haha!



Ah, torsdag är bara några dagar.. det går ganska fort ändå, hehe. Men jag ska göra allt för att försöka få honom att vilja ut idag ;) Haha..



Kram på dig!

2009-08-09 @ 10:59:22
URL: http://marlenesliv.blogg.se/
Postat av: Marlene

Hehe aa, just nu känns det bara som att man slutar hoppas haha.. känns som att han aldrig kommer vilja ut ;) kram

2009-08-09 @ 18:24:28
URL: http://marlenesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0