Galet!



Snart är det dags att klä granen =) Fastän jag är 27,5 år gammal så blir jag ändå till mig som ett barn när jag tänker på att få klä granen, galet!
Vi for på Coop och ÖB, det var också helt galet, glömskan betalade sig dyrt i både ork och tålamod för inte bara mig utan även M. Men väl hemkomna har vi som det team vi är gjort Jansson utan ansjovis som nu sprider sin ljuva doft i vår lägenhet. Jag ska efter denna lilla sejour vid tangenterna röra ihop lite Gravlaxsås och sen blir det tacos till middag, mums! Tycker det är ganska skönt att äta något med väldigt osvenska smaker så här innan jul och all julmat, för i ärlighetens namn så hinner då i alla fall jag lessna på prinskorv, köttbullar och lax innan helgerna är över för den här gången. Sen efter middagen blir det till att klä granen, yeay som sagt! Men tills dess får ni hålla till godo med hur det gick till när familjen Andersson, aka Sunes Jul klär granen =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0