Hoppas det är på G nu



Sitter här framför dator, M sover redan för han börjar jobba 05.00 imorgon och jag har ganska nyss kommit hem från ett pass på fritidsgården. Kanon kul verkligen, våra ungdomar är så duktiga!
Första dagen som jag faktiskt känner mig pigg och tur är ju det för den här kvällen på jobbet hade jag inte velat missa för allt smör i småland. Vi hade galakväll, inte vilken galakväll som helst utan temat var black and white, en hyllning till Michael Jackson. Ni skulle ha varit med, vilken show! Tänk er 25 ej normalstörda ungdomar som showar, sjunger och dansar, det är svårt att hitta något mer underhållande :-) Tusen tack!

Kommer ni ihåg att jag skrev, för det tror jag jag gjorde, att vår BM trodde att så fort jag blir frisk så kommer Ärtan titta ut. Har ju haft så mycket förvärkar och liknande. Nu sitter jag självklart här med värkar sen 18.30. Först började de som de vanliga molande ryggvärkarna men nu ligger smärtan som ett pärlband runt svanken, ljumskarna och sista timmen har de kommit med ungefär 3 minuters intervall. Kan det vara så att det är på G? Har svårt att känna när de börjar och slutar för det gör nästan konstant ont, utan jag tar tid på hur Ärtans aktivitets mönster är. Värk = stilla och ingen värk= rörelse, väldigt tydligt mönster hos Ärtis faktiskt. Ringde förlossningen och de tyckte vi skulle komma in om det fortsatte, tänker invänta ett tag och ger det inte med sig så får vi helt enkelt fara in..

Nä nu blir det office space och TENS för hela slanten.

Natti!

Kommentarer
Postat av: natasha

ojoj va spännande :D kanske på G nu?? kram

2009-12-06 @ 01:02:37
URL: http://natashalarsson.blogg.se/
Postat av: Josefin "Förtjust" på FL

Oh, vad spännande!

2009-12-06 @ 01:49:32
URL: http://josefinsblogg.wordpress.com
Postat av: Anna (katt tass)

Håller tummarna för att det är på riktigt nu och att ni får träffa ärtan som ni längtat efter så länge:-)!!!lycka till!!!

2009-12-06 @ 07:50:59
Postat av: Linda

Ja det lät verkligen som att det var på G så jag förstår att du vart lite besviken....Är ju i samma sits som du nu och bara väntar på att det ska hända nåt, till mig sa hon dock "oj du föder snart!" vilket nästan är värre för nu är jag inställd på att göra det men inte ett skit händer ju trots det, suck!!



Du får ta det lungt emellan värkarna och vila upp dig så länge, snart springer vi det där marathonet för vad de än säger så är det ju inte mer än en månad kvar ändå faktiskt =)

2009-12-06 @ 09:22:33
URL: http://livetalalinda.blogg.se/
Postat av: Kim

SPÄNNANDE! :D

2009-12-06 @ 12:17:41
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0