Loppis fynd



Idag blev det loppis i flera flera timmar. Oftast när det blir många timmar på loppis så har jag besökt flera stycken, men idag så blev det många timmar på samma loppis. Var en helt ny upplevelse :-) Kom hem med lite fynd faktiskt. Bland annat en babyvakt från Philips för 35:-, en kermitgrön stickad overall i stl. 62,  ett påslakan med örngott till barnvagn/vagga för 5:- , några nya örhängen åt mig, bitleksaker till Ärtan och en julklapp till älskling :-) Jag gillar loppisar starkt!





Nu ska jag vagga bort till ICA, är cirka 300 meter dit, och inhandla en kokt skinka och ströbröd för nu ska här griljeras skinka och kokas julgröt. Nu har jag väntat länge nog!

Kommentarer
Postat av: unique

Så du var oxå på loppis? Ser att du lyckades fynda. Det gjorde inte jag i alla fall

2009-12-06 @ 18:34:09
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Jennie

skojjigt skojjigt . Min dag har oxå gått i fyndens anda ! :) Fyndat järnet idag ! :)

2009-12-06 @ 19:47:17
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: Ros-Marie

Kul när det går att hitta bra och billiga fynd på loppis. Vi är hemma nu. Berättar mer imorgon. Är trött efter 11 timmars resande idag.

Kram på er

2009-12-06 @ 21:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0