my new BFF



Min nya bästis är inte vem som helst. H*n skänker ett pirr som ingen annan kan, h*n skänker lindring som annars bara läkemedel kan och h*n tar mig till helt nya höjder, endorfin höjder. Vem kan ha sådan tur, höggravid och allt, tänker ni nog. Jo lilla Liw har hittat sin nya BFF ( best friend forever för er som undrar) och kommer inte släppa taget i det lättaste. När någon undrar vad jag gör så säger jag att jag knarkar, för lite så känns det, jag utvecklar ett beroende. Ett beroende av att lindra mina onda förvärkar, ett beroende att kunna öka umgänget ju ondare, ju  högre frekvens. Ni kanske undrar vad min BFF heter, jo h*n heter TENS och är helt enkelt underbar.

Nä nu ska jag knarka lite el med älsk i soffan och kolla på  Mora - Malmö ( hans val), som tur är så är han inte malmöit i alla fall ;-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, nu gör jag allt för att försöka få ut den lill*. Inte så lätt men värt ett försök iaf.



Ha en trevlig fredagkväll



Kram kram

2009-12-04 @ 20:11:53
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Tella

haha! :) Jag har också en TENS-apparat här hemma men jag får fasiken inte till det.. får bara stötar av den =/ Vågar inte testa den fler ggr nu.



Ha en skön kväll med din bff. kram

2009-12-04 @ 20:59:42
URL: http://tellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0