Och köttfärsen



Letade köttfärsen i säkert en kvart, hittade den inte så istället blev det älgbiff med klyftpotatis, smörstekta gula kantareller och rotfrukts puré. När jag sedan skulle ta fram de frysta sockerärtorna så låg  alla köttfärs paket under dem. Surt sa räven, jag som var tokigt sugen på att göra och äta köttbullar, får bli någon annan gång istället. Ska väl inte klaga för älgbiffen var helt underbar, bara smälte i munnen :-) Efter denna brakmiddag halvsov jag en timme på soffan innan det var dags att fara på jobbet. Väldigt trevligt trots en väldigt trött Liw.
Blir nog en tidig kväll ikväll, dock känns det som vi är pensionärer, i säng innan 22.30 två kvällar i rad, men Runaway bride har jag sett lite för många gånger för att stanna uppe och se klart. Och det blir en lång och händelserik dag imorgon :-)

Vid tolv tiden ska jag luncha med preggosarna, långlunch på Kina väntar och sen så kommer förhoppningsvis vår vagn att vara redo för hämtning imorgon. Kan lova att det kommer bli en "lång" promenad för att testa och klämma på kvällen i så fall. M får säga vad han vill, ut och testköra ska vi definitift när vi väl fått hem den.  Förmiddagen ska jag nog försöka spendera på Universitets biblioteket och jobba på en restuppgift, skulle vara skönt att ha den gjord innan Ärtan kommer ut. Och nu börjar jag känna av tidspressen, alltså kommer det vara motiverat, jobbar bättre under press.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0