Preggot tävlar



Vinn presentkort hos Elin

Tävlingen avslutas den 9:e december, lycka till!

__________________________________________________________________


"Jag vill vinna ett presentkort från Skurk-kids hos Tant Ulrika"

___________________________________________________


"Jag vill vinna ett par Belliotofflor från PirumParum hos Tant Ulrika!"

***************************************************




"Jag är med i utlottningen om ett presentkort eller "julpaket" från BestKids hos Tant Ulrika"'


*********************************************


Jag tävlar om ett presentkort värt 400:- hos Slitagekids i Nikitas blogg,
Tävla
HÄR du med!




Kommentarer
Postat av: natasha

ojdå! ja får man ingen sömn så känns det som att dagen är förstörd spec när man är gravid. jo det är bra här, bara känner mig så trött nu om dagarna! får hoppas det går snabbt nu så den lille kan komma! själv då? kram

2009-12-03 @ 23:14:50
URL: http://natashalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0