Promenad i vårt vinterlandskap



Behövde gå till Ica så jag tog en liten omväg genom en skogsdunge bara för att få känna på den härliga snön . Det knarrade under skorna och solens bleka strålar hade, precis innan jag klev utanför dörren vid tio i två ,gömt sig bakom universitetet och sjukhuset. Midvintern är här och det går äntligen att njuta av denna härliga tid. Nu börjar jag längta till jul på riktigt, inte bara för att Ärtan snart kommer utan för att det så sakterliga verkligen börjar bli julstämning =)





 

 

 

Nä, nu ska jag koka ärtsoppa, tjing!

 


Kommentarer
Postat av: Kim

Förstår det! Vår lill kille gillar snön, och han blir ju så ren och fin om tassarna. :) Ja, kombi behövs. Min bil är ju tok sänkt, kapade fjädrar och har en låg specialbyggd front och dubbelt 3,5" utblås så den låter en del. Och ombyggd inuti osv.



Ingen familje bil direkt! ;)

2009-12-16 @ 15:21:16
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Krillan

Fina bilder!



Hehe. Jag brukar köra Dennis dotter i vagn det är väldigt trevligt och mysigt :D



Vi blir hemma hela julen.. nyår är lite osäkert än. Vars blir ni? Jag måste komma förbi med lite film ;)

2009-12-16 @ 16:21:47
Postat av: Tella

Jajjemensan, jag kommer imorgon :-) Roligt att vi blir några stycken.. och dessutom kanske det blir sista gången för din del på ett tag. Du kanske har din ärta i famnen istället :-)

2009-12-16 @ 18:03:50
URL: http://tellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0