Skakningar



Verkar vara ett fungerande recept att sätta sig i en underdimensionerad bil på vintriga vägar. Har skakat och skumpat i en och en halv timme och jag kan bara säga som så att värkarna tilltog. Har lyckats peta i mig lunch, inte mycket men i alla fall något och nu sitter vi framför TV:n, hatar kanaler som inte visar film utan håller sig till sina vanliga dåliga tablåer. Det är ju jul för fan!

Nu ska jag kolla på film vare sig det visas på TV eller jag ska måsta stoppa i en DVD, sen blir det nog en tur in till förlossningen vid åtta tiden eller där i kring, beror på tv-tablån för kvällen ;-) Alltså vi ska in dit för att hämta en sovdos för natten, men jag har på känn att det inte kommer gå fort, utan de måste nog köra både CTG och alla tester innan man får ut knarket =( Men vem vet, kanske är jag verkligen på G och får stanna, väskorna kommer i vilket fall som helst att få följa med in, vi kan ju aldrig veta =)

 

 

Ni förstår varför jag ville utanför stan va? Så otroligt mycket mer vinter.

 

Tusen TACK för alla lyckönskningar, orkar inte surfa in på era bloggar för att lämna personliga svar, men ja, det verkar vara på G och nu går vi bara och väntar och försöker samla energi och kraft inför förlossningen.

 

Vi längtar nått enormt efter Ärtan nu =)


Kommentarer
Postat av: Malin Lj - Mamma till Walter!

Spännande, spännande!!! har inte hunnit uppdatera mig på nån dag, så mycket kan då hända! Hoppas ni slipper åka hem ikväll och att ni i stället blir kvar och föder barn! Shit så kul!! Önskar jag var där igen:) Lycka till med allt och kom ihåg att avslappning och andning hjälpte mig bäst av allt!! Och sen epiduralen och lustgasen förstås;) Många kramar

2009-12-25 @ 16:50:23
URL: http://malinlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0