Uttråkad



Jag är inte gjord för att inte göra någonting. Efter ett entimmes samtal med mamma över skype är mitt huvud trött men kroppen rastlös. Gillar inte alls att sitta själv hemma och inte orka göra någonting, blir nog till att ta itu med diskberget :-)
Förhoppningsvis blir jag så utmattad av att diska att jag somnar på soffan =) Vilka framtids utsikter...

Har sovit skit dåligt inatt, mina bihålor innehåller nog Sveriges samlade snorproduktion och att ligga ner är ingen höjdare. Nån gång efter fem imorse vaknade jag snöt mig och började blöda näsblod så efter det var allt som kallas sömn omöjligt på över två timmar, inge bra när man ska bli frisk och kry :-S



Kommentarer
Postat av: Linda & Prinsen i magen

Usch ja, inget kul alls att vara sjuk när man är höggravid, jag och sambon var ju riktigt dö dåliga för någon vecka sen men det är ju borta nu iaf som tur är !

Och som tur är så har man vaccinerat sig mot svinis så förhoppningsvis bör man klara sig från massa virus/bakterier nu på ett tag :D



Haha jaså din hund är också intresserad av det programmet, dom ser verkligen knäppa ut när dom sitter där och tittar :P

Men annars är allt bra här, eller ja, så bra det kan vara när man är höggravid =)

Själv med ?

2009-12-01 @ 20:51:14
URL: http://liindatherese.blogg.se/
Postat av: Emma

men det är ju inte så lång tid kvar för dig heller:) Din kanske vill ut före min, det vet man ju inte.. Min bebios var ju ganska seg på att fixera sig, jag tycker den gjorde de ganska sent...

2009-12-02 @ 07:33:04
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: unique

Jag och magen mår bra. Fast det är tur jag inte jobbar längre. Får ta allt i min takt.



Nä, låter inge kul med sjukdom. Jag har tänkt att klara mig utan =)

2009-12-02 @ 09:39:57
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0