Vardags lyx



Har även i helgen och idag öppnat  paket från min jätte fina julkalender :-)

I lördags var det en 50 ml förpackning av Merry Cranberry Body Butter. I dag var det Moringa showe gel 60 ml, perfekt för resenessecären, eller varför inte BB väskan =)
Lyxen toppades ändå igår då det var ett nagelvårdsset med en helt underbar hand och nagelkräm; Almond Oil Daily Hand & Nail Cream 50 ml, en förpackning med nagelfilar och en Four Way Nail Buffer. En helt perfekt lyxprodukt. Ser nu på the body shops hemsida att de har en presentförpackning med dessa produkter, en handrengöring, en nagelsax och en nessecär för 200:-. Synd att jag fixat alla julklappar för det hade varit perfekt till några i vår närhet... Rekommenderas!

Bild lånad från thebodyshop.se

Kommentarer
Postat av: L* med bebis i magen :)

Sv: Ja, usch. vissa dagar e hemska och såklart ska man kunna få skriva av sig lite tycker jag!



Nu är det inte långt kvar ser jag på din babyticker! kul!



2009-12-07 @ 16:12:56
URL: http://diiorkiss.blogg.se/
Postat av: Tella

Åh, den där handkrämen är underbar! :)

2009-12-07 @ 16:30:09
URL: http://tellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0