En bra dag

Har det varit idag, blev som jag tidigare berättade väckt med frukost på sängen av min underbara sambo. Får gärna göras till en vana btw :) Sen slappade vi mest hela dagen, promenerade med Vilde och bara tog det lugnt. Sen frampå eftermiddagen så cyklade vi ner på stan och shoppade lite. För min del blev det en burk av the body shops cocoa body butter ska tydligen hjälpa till att förebygga bristningar. Om inte så luktar den väldigt gott :) Blev även ett par klämmor för barnvantar, som jag ska använda i midjan istället för gummiband, förstår ni hur jag tänker? Tror det blir det lättaste sättet att hålla mina numera för trånga jeans på plats , om jag får för mig att jag vill använda dem :)

Sen blev det middag på All star sportsbar´s uteservering. Väldigt trevligt,god mat och det bästa sällskapet. Tack för en bra dag älskling :)

Nä nu blir det sängen, imorgon kommer Kristel förbi på fika och jag ska, om jag orkar och vädret tillåter, plantera om våra krukväxter.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0