God morgon

Eller i alla fall Hej jag är vaken.

Inatt har varit en dålig natt, har sovit oroligt och i korta stunder, fogarna spökar och jag har haft restless legs inatt. Var säkert tre veckor sedan sist, trodde det var över, men icket! När jag och älskling åt frukost för en stund sedan kände jag hur juice tillbringaren bara gled ur min hand, andra gången började jag fundera på vad det kunde vara, efter lite surfing på nätet kom jag fram till att det nog är Karpaltunnel syndrom. Jäkligt drygt om så är fallet :( Men det stämmer, nån riktig styrka har jag inte haft i händerna på två veckor och det är tydligen ett tydligt symptom.

Vaken alltså, vet inte riktigt vad jag ska göra av den här dagen, blir nog till att hänga lite mer tavlor i sovrummet. Gå en så lång promenad med Vilde som mina ben och min rygg klarar av, förhoppnigsvis ända till OKQ8 och hämta mina två tradera paket med mammajeans :D Bilder kommer i så fall:)
Sambon skickar jag iväg till UB för att läsa på inför sin restuppgift. Så jag har ingen att bli kliad av eller bara sällskapa med, fast Lena är ju hemma så då kan jag hänga där. Sen mellan tre och fem ska vi gå till Ragnar, Frida  och Aaron och grilla. Hoppas sommaren hinner komma på sex timmar...

Nä, nu ska jag plinga på hos Lena så hon tar sig ur sängen nån gång :)

Kommentarer
Postat av: Isolina

Vilken är din favoritblogg? In och rästa på bloggen! <3

2009-07-22 @ 11:03:53
URL: http://icho.webblogg.se/
Postat av: Mindy

Hoppas att du får en skön onsdag..Ja det är underbart med en bebis i magen fast man har lita ont..,men man står ut...Mamma byxor är ett av de skönaste byxorna man äger..:)= kram

2009-07-22 @ 11:49:41
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: natta

missa inte rosett armbanden från smycken by me.

2009-07-22 @ 11:49:48
URL: http://natalies.se
Postat av: Malin Lj

Det låter som K-T syndrom tyvärr...har haft mitt sen vecka 32, du verkar tidigare. Men säg det till din BM nästa gång. Jag fick skenor som jag har på nätterna, ibland även på dagarna. Just nu blir det inte bättre, men heller inte värre. Lycka till:) Kram

2009-07-22 @ 12:18:59
URL: http://malinlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0