Mår illa

Uhh, jag mår så fruktansvärt illa av vissa dofter. Som idag när det serverades ris med kyckling gryta med smak av curry och kokosmjölk. Jag klarar inte ens av att äta en hårdbröd macka i matsalen. Så jag tog en macka i ledarrummet, nä men då bestämmer sig två andra ledare för att ta med maten upp dit! Suck!
Tur jag inte känner några direkta hungerskänslor för då skulle jag vara preggomonster x 10 vid det här laget...

Har även upptäckt att stark svettlukt får mig att kväljas, nog för att det inte direkt luktar gott annars men nu är det verkligen på gränsen till vad magen klarar. Även choklad har en tendens av att skapa illamående och tyvärr inte bara lukten utan även smaken :(
Godis råttan Liw är ett minne blott, bra för vikten men ändå jäkligt trist :(

Kommentarer
Postat av: Nina

hah rolig du är! :D

2009-07-25 @ 21:30:44
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

haha jag kommer ihåg i början, så känslig man var för lukter! andedräkt tyckte jag inte var nån höjdare =)... hur långt gången är du?



kram och grattis!

2009-07-25 @ 22:06:32
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Nina

hahahha nej, borde kanske ha skrivit att ja syfta på kommentaren som du skrev i min blogg ;) om vad du äter :D



annars så förstår ja heeeeeeeeelt å hållet va du prata om.. hemskt med svettdofter.. urk.. allt förstärks ju oxå då man e gravid..

2009-07-25 @ 22:28:09
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0