Soligt väder och fönstershopping på babyproffsen :)

Hihi, idag lyckades jag "lura" med mig Mange på både babyproffsen och barnens hus :) Tror inte han tyckte det var alltför läskigt, han prov körde till och med några barnvagnar. Och liksom jag förundrades han över hur mycket saker det finns som inte verkar ha någon funktion man inte kan klara sig utan... Blöjhinkar tillexempel...

Sen fick jag lite tid för mig själv och tittade runt på lite klädaffärer, de har dåligt med mammakläder men väldigt mycket newborn, svårt att hålla fingrarna i styr, tur jag är pank :)



Kan man bli annat än köpsugen när det finns så mycket fina babykläder :)
Längtar tills det är dags att förbereda ärtans ankomst :)



Kommentarer
Postat av: Marlene - Blivande Mamma

Tack, va kul!

Jag tycker också att det är kul med gravidbloggar/mammabloggar! Kram

2009-07-15 @ 20:26:23
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/
Postat av: Marlene - Blivande Mamma

Den 9 augusti! :)

Kram

2009-07-15 @ 20:41:01
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0