Tjock jag

Idag känner jag mig verkligen tjock, har två par riktiga byxor kvar jag kan ha, sen är det bara mysbyxorna kvar.
Börjar nog bli dags att ta en raid på stan och kolla på mammabyxor. Det tar emot men de kommer uppenbarligen att behövas väldigt snart om inte redan. Någon som har tips på sköna och snygga mammabyxor? Jag är helt lost :S

Idag har vi slängt lite skräp, lämnat flyttlådor till Lena, handlat och efter lunch bakade jag en äppelpaj som vi sedan gick över med till Ragnar och Frida. Vi blev sittande där över kaffet i tre timmar och nu är jag helt slut :) Vi blev även erbjudna att ta över deras Cango barnvagn till ett pris av noll kronor. Det kan vi verkligen inte tacka nej till :) Vagnen känns väldigt passande för oss, fyra luftfyllda hjul, en medelhård lift och inbyggd sittdel. Kanon fin :) Tusen tack till Frida och Ragnar och lilla Aaron!

Mange har även rotat fram alla de saker vi ska sälja och sen knäppte jag kort som ska läggas ut på blocket, dock har jag glömt sladden till kameran/datorn på ön så jag ska fixa annonsen på blocket på fredag, ska bli så nice både med utrymmet och med lite extra pengar i semester kassan :)

Det är hur som helst jätte skönt att vara hemma några dagar, man uppskattar verkligen det man har när man är borta lite längre perioder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0