Alldeles vimmelkantig :-(




Usch, idag har jag ingen bra dag. Har inte alls kännt mig hundra i varken kropp eller knopp. Sista timmarna har jag gått runt och kännt mig alldeles vimmelkantig, som att jag skulle kunna svimma när som. Var på stan för en stund sedan med Krillan och vi till och med fikade för att jag skulle sluta käna mig yrslig, men det hjälpte nada :-( Undrar vad det kan vara som är fel. Har varit lite yr till och från i över en vecka men så här mycket och länge har jag inte kännt av det tidigare. Kan det vara mitt blodtryck månne? Ja jag har då ingen aning, någon av er läsare som vet vad som kan vara "fel"? För nog måste det vara fel, kan ju inte vara normalt :-(

I övrigt så tvättar vi lite idag, har precis gett mig i kast med bebiskläderna, ska sen sortera in dem i byrån. Krillan hjälpte mig att välja tyger nere på staden, textilslöjds lärare som hon är, så nu ska jag påbörja mitt sömnads projekt. Vad det blir får ni se när ( läs om ) jag lyckas färdigställa det :-)

Kommentarer
Postat av: Ida

Usch då! Låter inte bra. Ingen aning om vad d kan vara. Har dock läst att sista veckorna kan man lätt få yrsel o. känna sej utmattad, kan det vara brist på nått? Äter du ordentligt?...



Har inte spytt eller mått illa nå mer idag iaf =) Tror det var grodan som tryckte sej så långt upp. Eller så var det halsbrännan. Över är det iaf =D

Nu gör älsklingen hamburgare sen ska jag iväg å jobba.

Ha en super kväll! Kram!

2009-11-10 @ 17:41:09
URL: http://minlillagroda.wordpress.com
Postat av: Tina S

Drick vatten säger alla.. vet dock att det nog inte hjälper dig ;)



Hoppas du mår bättre:D

2009-11-10 @ 19:02:10
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe joo med mig är det bra, jag har mkt energi än så länge :D Svårt att sitta still och inte göra något alls.. Men det är väl en period säger folk :p

2009-11-10 @ 21:05:06
Postat av: Kim

Jag är hungrig mest hela tiden och äter en del frukt! :p Det är bra här, Sebbe skruvar ihop spjälsängen just nu. :)

2009-11-10 @ 21:08:17
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Ida

Hoppas det blir bättre. Annars får du väl ringa din bm. Skönt med en sån slapp kväll. Julmust o. lussebullar är så otroligt gott. Har slut här hemma så d blir att fylla på förrådet till helgen när det ska handlas =D

Sov så gott sen! KRAM

2009-11-10 @ 21:36:30
URL: http://minlillagroda.wordpress.com
Postat av: Anna

Kan vara blodtrycket, mycket som ska ha kraft i kroppen nu.



Ja, nu väntar jag bara på den lill* vill komma ut



Kram kram

2009-11-10 @ 22:00:53
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0