Älskade man




Jag har nog världens finaste vän, älskare och själsfrände.

Idag på lunchen damp det ner ett försiktigt SMS där det stod  Älskling vart ligger bodyshop? puss Fem minuter senare hade vi bestämt träff på stan, jag var redan nere för fryshuset föreläsningarna. och traskade hand i hand till the body shop. När vi gick därifrån hade M inhandlat julkalendern jag skrev om igår. Älskling du vet inte hur du får mig att må när du är så snäll. Nu var det en svindyr present i mina ögon, en ros räcker precis lika bra för att göra mig glad. Tror dock att M märkt att jag är sjukt less på magen, halsbrännan, foglossningarna och allt det andra som hör till  att vara höggravid och ville peppa mig sista månaden. Inte nog med att jag har en jätte fin och spännande julkalender att se framemot under advent, det lackar mot jul OCH sist men inte minst, vår hett efterlängtade lilla bebis kommer titta ut där i kring också. Nöjer mig mer än väl med en bebis, tro inget annat, men just nu är jag lite modfälld och jag är rädd att det kunnat bli än värre när december mörkret sänker sig och jag inte kommer orka med att stöka på som jag brukar. Så älskling, du är solen i mitt liv ! Om än lite taggig nu när du börjat odla "slutspelsskägg" ;-)



Kiss of sunshine

Kommentarer
Postat av: Malin Lj - Mamma till Walter!

Åh va snällt av honom!! Den presenten hade ju inte varit fel o få:) Kram

2009-11-17 @ 22:32:41
URL: http://malinlj.blogg.se/
Postat av: Jennie

jag tigger om den , jag vill också ha . Andreas tycks dock inte falla för mina hundögon , :)

2009-11-17 @ 23:00:33
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: Stina

HUR GULLIGT SOM HELST!!!

Vad avis jag blir...

2009-11-18 @ 00:00:46
URL: http://fladdor.blogspot.
Postat av: Ros-Marie

Vilken svärson jag har fått!

Kram M och Liw

2009-11-18 @ 10:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0