God natt



Nu är det dags för sängen här. Efter en fullspäckad dag, konferens mellan 08.00 och 15.30 och sedan jobb från 17.00 till 21.00, är min kropp väldigt mör. Hade varit en helt okej dag eller det är det, men den skulle varit mindre tröttsam om jag finge sova på nätterna. Är inne i en period med förvärkar igen och av någon konstig anledning så är det just när jag ska sova som de sätter igång. Mycket irriterande!
Nu ska jag lägga mig och invänta sömnen med en bok, blir nog till att läsa lite mer i Gudrun Abascals Att föda, verkar riktigt bra och framför allt sansad så det lovar gott =)

Nä kära vänner, god natt och dröm sött.

Kärlek på hög nivå

Kommentarer
Postat av: Nina ♡

ja förstår va du menar med dina svettningar. blir ju inte bättre direkt. är faktiskt jäkligt skönt att vara höggravid på vintern!

å så när theo kom sen å amningen kom igång så låg ja å svettades för det kan ja ju säga. jäkla massa svettningar..

å inatt vakna ja dyblöt igen..(s svettningarna slutar väl aaaaaaaldrig) å mensen kom imorse =( så ja vart förbannat ledsen, inte vblivit såhär ledsen tidigare. inte ens förra gången. Men nu vart jag helt förstörd. så dagen har väl inte varit den bästa här..



ja hoppas dina förvärkar inte är allt för jobbiga..

tack för all pepp, krams!

2009-11-16 @ 23:43:40
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: jessica

Nej så fin bild :)

2009-11-17 @ 09:46:52
URL: http://jlethin.blogg.se/
Postat av: Apan

Vilken underbar bild. Vad fina ni är!

2009-11-17 @ 11:42:58
URL: http://guldgris.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0