Hemma igen



Som rubriken lyder, nu är vi hemma i Umeå igen efter en skön helg med pappa och Mona. Det känns jätte konstigt att vara hemma och veta att Vilde inte kommer dyka upp, men det är ju bara tillfälligt så efter det breakdown jag nyss hade när vi vek tvätt och det lät som Vilde kom in i sovrummet, kan jag blicka framåt och inser hur kort tid det egentligen är han kommer vara hemifrån. Är ju bara 6 veckor kvar till BF och det är ju jätte kort tid, två veckor till sen är Vilde hemma, ingen fara alltså =) Men det krävs lite övertalnings förmåga från mitt rationella jag till mitt emotionella jag. Stor skillnad i hur de två jagen resonerar kring samma saker, men så är det nog för de flesta, speciellt när man är gravid :-)

Förra inlägget var ett SMS bloggar försök. Det kom fram i alla fall så en hyfsad start fick jag, tänkte det kunde vara kul att kunna om det skulle vara så att vi vill lägga upp en blänkare när Ärtan väl tittat fram.. Men det är lite väl privat också, vill ändå spara den karamellen till våra nära och kära att suga på innan det blir "allmännt kännt" bland alla våra vänner och bekanta. Men vi får se hur vi gör =)

Nu ska vi montera sängramen vi köpte på IKEA i torsdags, ska bli så skönt att äntligen slippa vakna mitt i natten av att ett ben har lossnat från M´s madrass. Skruvarna är helt urgängade på hans säng så ibland står den på tre eller till och med två ben, inte så kul när klockan är 3 på natten :-(


En mys bild på älskade Vilde tagen precis innan vi blev gravida.

Nu kan han inte riktigt mysa på min mage längre =)

 

 

Trevlig söndag eftermiddag och kväll =)


Kommentarer
Postat av: Josefine

fin blogg!!:)

2009-11-08 @ 17:15:01
URL: http://josefinepia.blogg.se/
Postat av: Nikita

hej , du har vunnit en tävling på min blogg, ett väggord från creative lounge, du har önskat carpe diem, vill du fort ha det ?



var vänlig mejla mej: [email protected]

skriv även din adress!!



2009-11-08 @ 20:04:24
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Nina ♡

naaaaw va söt han är :D jätte fin bild.



skönt att han hann springa av sig. du kan ha honom lös antar ja. så skönt. vi kan inte släppa vår galning. han lyssnar inte då han e lös. han går i sin egna värld. plus att det är så mkt hundar i området tillsammans med kaniner. så vi har honom bara löst på landet..



angående det ja skrev så vet ja inte om ja vill säga någe. fick det spontana rycket att ja ville. men ja vet inte vad det skulle göra för mig då ja har noll förtroende för människan. så d låter ju ganska så kört..



krams

2009-11-08 @ 22:40:18
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina ♡

å tack. ja hoppas såååååå!

2009-11-08 @ 22:54:10
URL: http://modesida.blogg.se/me
Postat av: Sandra

Allt var så stort på UL nu så när jag bad om att få se att det var en tjej igen hade jag inte fattat vad det var jag såg om hon inte hade sagt till mig att det var den nedre regionen på flickan hehe kram på er

2009-11-09 @ 14:25:17
URL: http://alexxandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0