Igång sparkad



Har sparkat igång dagen här hemma efter en god natts sömn. Förstår inte vad som hänt men inatt sov jag från 01.30 till 8.30 utan att behöva kissa, i och för sig så kissade jag fem gånger mellan 22 och 01 istället ;-)
Har ätit risgrynsgröt till frukost och läst några sidor ur Fyrvaktaren av Camila Läckberg, nu är det bara upplösningen kvar så jag försöker suga på karamellen så länge som möjligt :-) Under tiden har älsklingen, som är hemma och är sjuk idag, monterat vår nya bokhylla så nu ska vi ( läs jag) omorgansiera bland böcker, spel och DVD-filmer :-) Men först ska jag iväg till universitetet för en lunch med min förra arbetskamrat Hanna, ska bli kul att umgås med henne, sist vi sågs var i maj :-( En lång lunch och några koppar kaffe så har vi nog hunnit avhandla sommaren, graviditeten och allt annat som hänt.

Jag verkligen älskar bokhyllor så det här är en jäkligt bra dag i mina ögon! =)

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag slipper kisspauser nästintill jämt nu. :p Ikväll kommer bilder på lägenheten. ;)

2009-11-11 @ 12:01:19
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej!

Ja, det närmar sig med stormsteg :)

Det är väl till och från, vissa dagar känner jag mig less och andra inte. Samtidigt vill jag inte riktigt erkänna att jag är less :P

Men magen är ju i vägen rätt ofta, och sammandragningarna skulle jag gärna hoppa över! Sj då?



kram

2009-11-11 @ 15:42:24
URL: http://fairfriday.blogspot.com
Postat av: Sandra

Va mysigt med värmeljus också! Inte det första man tänker på. Jag vill helst inte heller ta med för mycket det gör jag alltid när jag ska iväg och måste packa och det blir bara jobbigt. Skönt att få sova utan att behöva springa på toa! Jag behövde aldrig gå på toa på natten förns ung 2 veckor sedan, då började det och nu är jag uppe 1-2 ggr i sömnen, så jag tycker faktiskt enormt synd om alla som behövt göra det redan tidigare i gravdieten! Frusterande att behöva gå på toa mitt i natta.

Kram på er

2009-11-11 @ 19:04:18
URL: http://alexxandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0