Så osvenskt



Kan inte sluta förundras! Visst skrev jag om att jag blivit lurad på tradera att köpa en Avent isis bröstpump som saknade en del, själva pumphandtaget? I alla fall så lyckades jag jaga rätt på den svenska återförsäljarens kundtjänst och pratade med dem och idag damp det ner ett paket innehållande ett stycke bröstpumps handtag. Så jäkla osvenskt! :-) Vissa personer, kända som okända kan verkligen konsten att förgylla ens vardag. Säljaren på tradera har fortfarande ( en dryg vecka efter att jag upptäckt lurendrejet) inte svarat på mina mail, så nu postade jag precis ett dåligt omdömm om dem, de får fan skylla sig själva!


Tiden rusar iväg och igår kväll kom vi i alla fall ihåg att knäppa några magbilder, så de tänker jag bjuda på så här lagom till fredags myset :-)






Trevlig helg alla nära och kära!

Kommentarer
Postat av: Ros-Marie

Vilken fin mage!

Ha det så gott i helgen Liw och M.

Vad önskar ni i julklapp? Är det en baby, mån tro.

Allvarligt talat så finns det annat ni också skulle vilja ha...eller?

Skicka gärna ett mail.

Ikväll lyser stjärnorna på den åländska himlen, underbart!

Stor varm kram

2009-11-20 @ 20:48:56
Postat av: Jennie

Nejmenfyyy .. Så gör man ju inte . Tyvärr finns det sånna människor , men så jäkla dum i huvudet . Tur att du är en vänlig människa & inte gör så mycket . Jag hade nog sökt upp människan .

2009-11-20 @ 22:26:22
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: Linda & prinsen i magen

Oj vilken kanonkula du fått ;) Jättesött!

2009-11-21 @ 00:24:55
URL: http://liindatherese.blogg.se/
Postat av: lina

ja det är surt med sånna säljare. jag budade hem en jättefin pop-body på tradera, bilden såg jättefin ut och säljaren beskrev den som "i nyskick". och när jag fick hem den så var den rosafläckig. :/ säljaren påstod fortfarande att den var i nyskick och vägrade lämna ersättning eller göra ett återköp. hon hade dessutom tagit ut dubbelt så mkt i porto men bara klistrat på hälften när hon väl skickade paketet. portot fick jag efter många om och men tillbaks, men jag blev lack för skicket på bodyn så det blev negativt där med. vad gör man. det är inte ok med sånna säljare tycker jag!

2009-11-21 @ 10:30:57
URL: http://i-fokus.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0