Tack



Vill börja med att tacka för alla krya på dig hälsningar, de värmer :-) Ingen direkt förändring dock, fortfarande superförkyld och har ont i halsen. Har dock inte lika ont i kroppen idag vilket är positivt, istället har jag fått feber, typiskt! Inatt har jag sovit över 12 timmar och bara varit uppe en enda gång för att kissa, och det var vid halv åtta när M klev upp. Helt otroligt så skönt jag sovit, har varit helt bedövad av trötthet.

Idag ska jag bosätta mig framför tv:n kolla på dåliga repriseringar och annat skit, läsa lite  och kanske göra några till julkort, om jag orkar sitta vid ett bord tillräckligt länge vill säga.

Hoppas ni alla där ute är pigga och krya!


Imorgon ska jag vara frisk för då får jag öppna första "luckan" i min julkalender, det ni! Tänk att jag hållt mig från att öppna, eller ens klämma på ett enda paket i två veckor, fastän påsen stått framme hela tiden. Det trodde ni inte va mamma och pappa? ;-)
 


Kommentarer
Postat av: Malin Lj - Mamma till Walter!

hahaha, det trodde jag inte att du skulle klara! Hade iaf inte jag gjort! Är ju typ världens mest nyfikna;)

Krya på dig nu tjejen! Vår sjukstuga höll i sig 3-4 dar...hoppas din inte blir längre. Kram

2009-11-30 @ 20:54:24
URL: http://malinlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0