Ännu en helg till ända



Jaha, då har det gått ännu en vecka. Imorgon blir det skola för mig, ska trots sjukskrivningen försöka vara delaktig i de grupparbeten vi har att göra så här i slutet av kursen, de blir så jobbiga att ta igen senare. Annars blir det en lugn vecka, åker förhoppningsvis ner till hudik på tisdag, vill inte det sig så blir det onsdag istället. Bror och hans tjej är i stan så det gäller att passa på. Och sen så får jag ju tid att umgås med Jessica och pojkarna också, lovely! De enda som saknas den resan är mamma och Leif, men vi får försöka träffas efter jul när Ärtan kommit istället, man hinner inte med allt och alla hur gärna man vill. Nä nu ska jag kolla klart på Love Actually, jag älskar verkligen den filmen. Har till och med ägt en DVD med filmen men lånade ut den och fick inte tillbaka den. Men men, den går ju på Tv med jämna mellanrum och nu när julstämmningen infann sig redan i morse är det ju perfekt att även avsluta dagen med en julig film =)

Trevlig start på den nya veckan!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja jag va där i fredags, och det gick väl sådär..

Äggvita i urinen och högt blodtryck.. Hade dessutom haft huvudvärk hela natten innan, men eftersom jag blev av med den på morgonen så tyckte inte förlossningen att vi behövde komma in. Det gjordes en undersökning på mig också för att kolla hur livmodertappen låg, men den va helt stängd fortfarande så ingen bebis på g då i alla fall =)

Vi ska tillbaka på tisdag igen, om han inte kommit ut då.

Hur är det med dig? Mår du bra?

Kram kram!

2009-10-26 @ 00:01:19
URL: http://tassandra80.bloggplatsen.se
Postat av: Marlene - Mamma till Ned

Oj, nu närmar det sig! Inte lång tid kvar om man jämför med hur lång tid som gått! :)

Känns det nervöst eller inte ännu kanske? Hehe

Kram

2009-10-26 @ 14:09:41
URL: http://marleneoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0