Bättre eftermiddag



Som en del förstod så blev jag faktiskt uppriktigt ledsen över en del kommentarer jag fick inatt. Inte för att fok vill munhuggas utan för att de gör det anonymt. Om ni har så starka åsikter så våga i alla fall stå för det! Säg vad ni vill om mig em ngör det i alla fall öppet och inte som "anonym mamma" och "fru bamse", bara fjantigt!

Nu till roligare saker. Eftermiddagen blev som jag skrev väldigt bra. Jag och M gick och surade på varandra hela vägen till fotograferingen men väl hos Jonatan så var vi vänner igen. Jag har ju mina nojjor och att stå framför kameran är definitift en av dem, MEN det gick så bra! Jonatan var helt underbara, det kändes mer som att jag och M stod ute i skogen och mös, så som vi brukar göra när vi iaktar Vildes rusningar. Det blev några riktigt fina kort, nu ska Jonatan får "leka" lite med datorn, ska bli så kul att se resultatet sen :)
Jonatan hade, vad han sa, redan från början en ganska klar bild över hur han ville ha resultatet. De förhållanden som bjöds på idag, soligt och blå himmel) gav inte de rätta förutsättningarna för att hans vision skulle kunna uppnås så vi är på standby för att han ska få knäppa de kort han vill ha, vad gör man inte för konsten säg? ;)

Hur som helst, en grym fotograf som inte bara knäpper bra kort utan får en att känna sig hemma framför kameran, inte alla som lyckas med det, proffs eller ej =)

Nä nu blir det Sverige - Danmark tillsammans med kidsen på UG, vilka vinner?


Kommentarer
Postat av: Malin

Hatar själv folk som är anonyma... Så jävla fegt!



Ååå får man se bilderna snart??!:)

2009-10-10 @ 20:31:46
URL: http://maoke.blogg.se/
Postat av: Ida

Härligt att fotograferingen gick så bra! Ska bli kul att se bilderna sen, om du lägger upp några vill säga =)

Sov så gott sen!!

2009-10-10 @ 22:15:51
URL: http://minlillagroda.wordpress.com
Postat av: Sara

Ja verkligen.. Men nu finns hon här. :)

haft e bra helg?

2009-10-10 @ 23:25:24
URL: http://metrobloggen.se/grodan09
Postat av: Erika

trist de där du..man ska våga stå för de man säger annars kan man va tyst.. alla har vi olika meningar om saker å ting å vill man yttra sig, så ska man fan våga stå för de oxå!!

men men, fega människor..skönt att du fick en fin dag ändå..ska bli kul å få se bilderna :-)

2009-10-11 @ 00:13:00
URL: http://trimi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tyvärr så finns det såna idioter överallt.. Egentligen ska du se de där kommentarerna som komplimanger. De gör dig och dina åsikter så viktiga att de inte ens vågar bemöta utan att vara anonyma. Skrattretande tycker jag!! Nä, låt dem inte komma åt dig. Kram H

2009-10-11 @ 06:50:43
URL: http://blogg.vk.se/e-lack/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0