God morgon



I det här hushållet är det helt upp och ned vänt just nu. Jag sover som en stock hela nätterna medans M vaknar tidigt som fan och kan inte somna om. Lider verkligen med honom för det är ju så jobbigt :(Hoppas det släpper imorgon när han får sitt tentaresultat. Skönt för mig att få sova dock, vaknade för en timme sedan och funderade på att ligga kvar, men det är bättre att jag lägger mig tidigt ikväll så jag får sova fler timmar natten som kommer än natten som var. Jag har ju en vecka av allvaret kvar sen lugnar det ner sig, ska bara se till så kroppen orkar med den kommande veckan bara, men det ska nog gå "bra" :S

Väntar nu med spänning på mail från Jonatan med bilder från igår, ska se vad resultatet blev. Vet inte om det är färdig redigerade bilder eller bara råmaterial, spännande hur som :)

Frukost är nog vad min kropp saknar just nu så jag ska sätta på kaffet och sen blir det matbordsmys med Älskling och DN. SKönt om er!


Kommentarer
Postat av: krillan

SPÄNNANDE med korten :) I wanna see. kram

2009-10-11 @ 11:47:41
Postat av: L* väntar bebis

Svar: ja du missade nog det hela men det var lika bra eftersom det inte var någon trevlig läsning haha, jag skrev ett inlägg och tog bort det ganska snabbt, tyckte väl att jag öppnade mig för mkt och att inlägget blev för personligt!



Hoppas Ni får en mysig söndag!

2009-10-11 @ 15:02:41
URL: http://diiorkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0