Godis



Shit vilket godissug jag har börjat få. Hur ska det här sluta? Äter som en häst gör jag också och ändå står vågen i princip still, måste vara Ärtan som äter upp all näring jag får i mig.. Konstigt det där. Vi diskuterade nu när vi satt och åt hur vi tror våra framtida middagar kommer te sig, inte nog med att vi kommer vara en till, den tystnad som gärna infinner sig när vi äter är nog för all framtid förlorad, på gott och ont. Det här med att det kommer en liten krabat blir allt mer verkligt och hur framtiden kommer te sig allt mer ovisst. Det är verkligen en helt ny situation för oss alla tre ( fyra med Vilde). Längtar så tills Ärtan är ute hos oss och vi får rå om varandra, samtidigt som det känns så otroligt främmande. SÅ många motsträviga känslor som jag upplever nu i slutet av graviditeten har jag nog aldrig känt på en och samma gång tidigare i mitt liv. Oh, det är så spännande! Jag och M undrar så vem du är, och hur livet kommer forma sig. Kom ut snart!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja vi vill oxå veta vem du är Ärtan!



Har du provat Marabous senaste choklad? Sjukt god den med hallon yoghurt!



Ha det bäst!

2009-10-28 @ 20:25:56
URL: http://maoke.blogg.se/
Postat av: karolin

Jag är också godissugen! Mest på sura saker och SKUMTOMTAR. Liiiite kan man ju faktiskt unna sig..har ju bara smällt i mig en hel låda med skummisar...säkert 100 stycken där i haha:P Men ändå, vågen rör sig inte märkvärt här heller. Hade gått upp 14 kg sen inskrivningen fick jag veta hos bm igår, och då hade jag ändå ätit mig smockmätt en kvart innan. Det är jag ganska nöjd över så en skumtomte hit eller dit.... :D

Kram

2009-10-28 @ 20:43:01
URL: http://bekk.blogg.se/
Postat av: karolin

haha jaa, vi hittade massa lådor när vi skulle på bio förra veckan så jag kunde inte hålla mig! de är ju så fruktansvärt goda! men vad som är bra med dem är att man inte kan äta så många på en gång. Jag mår lite illa så det blir kanske fyra i taget, sen tar det en timme innan jag vill ha fyra till :P



Annars är det bara bra :) vaccinerade mig idag och känner efter alldeles för mycket efter symptom som feber osv:P Som vanligt med andra ord, när man vet att det KAN komma:P

Kram

2009-10-28 @ 22:08:51
URL: http://bekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0