Jag vet


Oj oj, vad säker jag är. Det finns en person och enbart en person jag aldrig skulle rösta på i årets IDOL. Rabih, så jäkla dålig han är! Ut med patrasket och låt de bra artisterna som åkte ut från början komma till tals i stället. Så jäkla less. Och nu sitter juryn och kastar konfetti på han, fy fan!!! Nu blev jag arg också, irriterande! Han har ju varit klart sämst hela säsongen, en bra låt ska fan inte få han att stanna kvar.. I och för sig så förtjänar inte schlager damen Camilla att vara kvar heller.. Men han pipiga hemska röst, sök till en klosterkör för snöpta pojkar/män i stället. Grrrrr.

Nä, skaka av dig ilskan Liw och njut av dina dumleklubbor och satsumas. Dock är jag lite besviken på satsumatserna, de är inte sura längre. Försviken av bara den ;)


Åhh, önskar att M var hemma med mig ikväll men han jobbar och står i, i och för sig är det bra, pengar är alltid välkommet i ett student hushåll. Nä nu ska jag nog ta en kvälls runda med Vilde sen blir det sängen, börjar jobba 06.30 i morgon så det blir till att kliva upp 05.00, vet roliga saker man kan göra den tiden en lördag morgon, sova till exempel =)

Hoppas ni får sova lite längre än mig imorgon! God natt och kram =)

Kommentarer
Postat av: Nina ♡

jo tack. haft så mkt att ja bara hinner uppdatera bloggen en snabbis å så är det igång igen.. å idag har det varit ännu värre.



han har sovit dåligt och gnäller konstant. dålig i magen å äter dåligt. å nu upptäckte ja en tand till som va uppe. å snoret rinner. ja.. du hör..



å sen på det så snor han allt, öppnar allt etc..



å du kollar på idol.. hah. ja tyckte han va ok idag faktiskt. men däremot så hatar ja stönet han gör hela tiden i slutet av en mening,,



nån ja inte gillar är han som ja inte ens kan namnet på.. han som har håret i nyllet. han lät inte bra ikväll å ja tycker han suger. camilla har ja tröttnat på med.. men han är värst..



stackars som måste upp så tidigt. hoppas det går bra! krams

2009-10-16 @ 21:46:20
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Malin Lj - Mamma till Walter!

Usch, stackare, ska tänka på dig imorgonbitti!



Jo, tack, vi mår bra hela familjen:) Dock vore det nice om Robert fick ett jobb snart, går trögt...men det lossna nog snart:)

Trevlig helg! Kram

2009-10-16 @ 22:03:23
URL: http://malinlj.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Haha, du låter precis som min sambo...han verkligen avskyr Rabih han med ;)



Min favorit är ganska klar i alla fall, det är Erik...trots att hans "sitta på hästrygg" stil var mindre snygg ;)



Kram

2009-10-16 @ 22:04:47
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Nina ♡

nicklas heter han, som ja inte gillar..



äh det är inte så farligt. har bara inte hunnit med någe annat då han är såhär. men ja hoppas han blir bättre snart..



hah ja han är överallt. så imorrn ska vi fixa så att allt är barnsäkert.. yey!



tack vännen. hoppas du kan sova ok nu i natt då.. krypa ner efter idol så att du orkar med morgondagen!!



krams

2009-10-16 @ 22:29:39
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Kim

Jag tycker också att dom ska kasta ut fanskapet! ;)



haha, man skrattar gott åt den videon. :p

2009-10-16 @ 22:31:04
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Nina ♡

yes!!! dem ja gilla minst satt löst.. :D



å nu skickar vi hem snubben. me no like at all!!

2009-10-16 @ 22:44:22
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina ♡

fan efter uppträdandet så sa ja till min vän. jahopp. camilla åker. lr hur.. va bara för att han hade en mer uppåttempo låt. för han suger! OMG.

2009-10-16 @ 22:54:15
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: karolin

haha ja visst är han jobbig den där rabih! Jag stör mig nåt så enormt på honom! Hans röst skär i mina öron och hans smile får mig att titta i kors!! Jag skulle aldrig rösta på honom heller!

Kram

2009-10-17 @ 10:48:36
URL: http://bekk.blogg.se/
Postat av: Ros-Marie

Effektfulla bilder och kul att se samma motiv i två olika (färg)sättnigar. Snygg matta!

Kram

2009-10-17 @ 17:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0