Köp knappen



Har använts idag, inte för att klicka hem en systemkamera men för annat tidsfördriv. Har haft en väldans ångest för vad jag ska fylla dagarna med nu när jag snart blir "ledig".  Men för någon dag sedan kom jag på den ultimata sysslan, att göra egna julkort =) Så, nu har jag beställt ett startpaket från slojd-detalj.se som kommer om en vecka eller två. Får se om jag kommer ha tålamod att pyssla på så avancerad nivå, men det ska bli kul att prova i alla fall, tror det är ett bra sätt att få dagarna att gå nämligen. Paketet är så pass stort att jag kan göra upp till 60 kort, blir två- tre stycken över till nästa jul med andra ord =)

Det är vad jag har gjort ikväll på jobbet, surfat efter pyssel prylar. Vi hade besök av Tropikhuset i Holmsund. Ormar, spindlar och andra reptiler. Inte mina favorit djur, men kidsen tyckte det var kul och det är ju huvudsaken =)

Nu blir det nog sängen för mig, har haft sammandragningar mer eller mindre hela dagen så nu är jag less på det här, ska lägga mig och läsa och hoppas att de går över när jag lägger mig. De brukar i och för sig inte det, men någon gång ska ju vara den första också..

Med förhoppningar om god sömn åt oss alla!




Kommentarer
Postat av: Denise

sv: Ja inte är det långt borta iaf :D hoppas att de sätter igång snart.. Tack för lyckoönskningarna!

2009-10-15 @ 22:39:15
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Josefin "Förtjust"

Jo, det är finfint!

Kul med julkortspyssel. Jag gjorde massor förra och förrförra året. Den här julen kommer jag nog inte orka med lika mycket pyssel om jag nu måste jobba hela julen. Det är MYCKET roligare att få kort som folk gjort själv.

2009-10-15 @ 23:13:12
URL: http://josefinsblogg.wordpress.com
Postat av: Emma

jo, vi får ta och göra de. JEap min sömn blev inte den bästa inatt. vanknade 03:30 men gick först upp 04:04 , har nu suttit uppe 1 h så får se hur länge till ja sitter uppe innan ja kan gå o somna om 1 h ..



Hoppas verkligen att sådana här nätter avtar, riktigt jobbigt att inte kunna sova ordentligt.. De är ju nu som ja ska kunna vila upp mig o njuta av nätterna innan den lille kommer, då får man ju inte sova så mkt mera..



Vad ska ni hitta på denna fina fredag?

kram

2009-10-16 @ 04:55:15
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Linda

gud vad pyssligt av dig! Men 2-3 över, betyder det att du brukar skicka ut 57 st kort?!! Jösses, här ligger man efter!

2009-10-16 @ 08:08:51
URL: http://livetalalinda.blogg.se/
Postat av: Ros-Marie

Hej Liw

"Köpknappen" Det står att du har fått en (1) kommentar, men du hade 4st, nu när jag är inne på din sida?

Kram

2009-10-16 @ 09:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0