Loppis fynd


Dagens loppis runda inbegrep 3 stopp. Alla var givande på sitt sätt, jag har lyckats komma hem från turen utan en enda sak till Ärtan, känns faktiskt ganska skönt, nu är det dags för andra att få köpa lite presenter innan jag har shoppat loss på allt som behövs =)
Betalade under 200 kronor för alltihopa, billigt och snyggt!

Ett par vävda linnegardiner i tre färger 50:-
Blir helt perfekta i vårt vardagsrum, har saknat gardiner dit så nu blir det lite mer iordning.




Skärpet och de lila örhängena kostade 10:- styck
Skinnväska 20:-
Rödvit börs 5:-



Hittade ett knippe med halsband för 10:- Var från början intresserad av den röda rosen och ett till så
jag trodde hon ville ha 10:-/styck men det var 10:- för hela högen, inget att snacka om =)

Köpte även ett spel, Fasad klättrarna, för 40:-



Vad trycker ni, fynd eller vad? =)




Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

OJ vilka fynd!! =) Alltid kul att shoppa då det är som billigast =D



Kram

2009-10-04 @ 15:22:59
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Ida

Wow vilka fynd!! Väskan va super fin!



sv; tack för tipset. Ska ta tag i d nästa vecka. Tänker ju absolut inte gå tillbaka till svinen efter mammaledigheten men rätt ska vara rätt. Dom ska inte tro dom kan blåsa mej!

Va äter ni till middag idag? Idag ska ja ÄNTLIGEN göra kalops =D

Kramar

2009-10-04 @ 15:39:51
URL: http://minlillagroda.wordpress.com
Postat av: Ida

Kommer imårrån =)

glömmer jag får du gärna påminna =P

2009-10-04 @ 15:58:00
URL: http://minlillagroda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0