Måste erkänna


Har ett erkännande att göra, låter som jag begått någon brottslig handling men så är inte fallet =) Måste dock erkänna att jag missade gravid yoga igår igen. Efter gårdagens donardag sa min kropp verkligen ifrån, kunde knappt resa mig från en stol utan att grina illa. Att förkylningen inte gett med sig gör inte saken bättre. Yogan går ganska mycket ut på att lära sig andas på ett kontrollerat och medvetet sätt, genom näsan. Ni kan ju tänka er hur det skulle låta.. Bröööl, snor, schnarks osv. Kände inte att jag skulle tillföra så mycket till gruppen utan mer göra de andra förbannade på mina konstiga näsljud =) Som tur är så har vi en förstående yoga lärare som första gången sa att hon för närvaro bara för att vi ska kunna ta igen de gånger vi missat vid senare tillfällen. I och med att kursen ges igen i nov/december. 2 gånger kvar av den här kursen så kan jag ta igen mina missade tillfällen då :) Kanon bra, då har jag nått att göra då också.

Nu ska jag avsluta frukosten och dra iväg till min näst sista dag på praktiken, bara askultation, så skönt =)

Trevlig torsdag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, joda riktigt dunder förkyld har jag blivit de senaste dagar., Men jag börjar bli rädd att det inte är en vanlig förkylning utan svininuflensan , för ja har börjat få svårt med andningen. Inatt var de riktigt tungt o andas..



Hur vet man om man e smittad?

Hur är det med dig?

kram

2009-10-15 @ 08:26:56
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Ida

Var nog bra att du inte gick. Man ska ta det lugnt när man har en förkylning i kroppen. Men va bra att du kan ta igen det du missat =) Jag ska på yoga ikväll =)

Ha en fin dag o. krya på dej så mkt det bara går!! Kraam

2009-10-15 @ 08:58:56
URL: http://minlillagroda.wordpress.com
Postat av: Tova

Usch, känner igen den där känslan när kroppen verkligen säger ifrån så fort man reser sig :/

Har själv tänkt gå på gravidyoga en lång tid nu (det är också på onsdagar) men jag har tyvärr alltid varit upptagen den tiden... verkar så skönt att göra nåt fysiskt som ändå är BRA för kroppen nu.

2009-10-15 @ 10:08:16
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: gabriella

Hallå!

Hoppas din dag blir bra idag!!

Det finns ingen gravidyoga där jag bor...lite synd, men fogarna säger ifrån! så det kanske är lika bra för mig...syrran visade yoga övningar men det gjorde så förbaskat ont!

Ha en fin dag!! Kram

2009-10-15 @ 10:54:52
URL: http://lillkakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0