Ny vecka, igen =)



Jahapp då kör vi igång då!
Ska till skolan idag och göra lite litteratursök, kopiera lite papper och sen jobba ikväll, hela tre timmar, så långt och tungt pass :)
Förhoppningsvis kan vi köpa bilen imorgon så jag kan fara ner till Hudik när jag fått min spruta med influensavaccinet, annars får jag fara på onsdag helt enkelt.

Grått och trist är det, är nog det som gör mig tungskallig idag :( Inte trevligt, känner dessutom av förkylningen så här på morgonen. Kan den inte släppa snart? Vad har ni för er i veckan?

Kommentarer
Postat av: Emma

oj! så du har bestämt dig nu för att ta vaccinet?

oh va skoj att ni snart få er bil..:)

du får visa sen hur den ser ut:)

Hopps du får en bra dag i skolan och på jobbet ikväll:)

själv ska ja försöka ta de lungt då ja börjat få så ont i ryggslutet o buken ..så kan knappt resa mig.

kramis

2009-10-26 @ 10:25:41
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej hej.



Ja jag lever och bebisen i magen mår bra tror jag =) Har haft så fullt upp på slutet så jag har inte hunnit blogga eller följt några bloggar alls. Men nu har jag äntligen fått fingret ut och uppdaterat bloggen.

Men såg att du blivit sjukskriven, vad skönt för dig. Hur mår du nu?

Har du tagit vaccinet mot svinis än? Jag var iväg förra veckan faktiskt.

Det börjar närma sig för oss, är du också toksugen på jul? Jag har t.ex. längtat lussekatter hela veckan bland annat, knäck sen i somras, haha det beror nog på att jag vill komma nära jul och BF.

Undra vad som döljer sig i våra magar?

Sköt om dig.

Kram

2009-10-26 @ 14:50:34
URL: http://brunkullan.babyblogg.se
Postat av: Marlene - Mamma till Ned

Tycker inte att du behöver slösa energi på att oroa dig inför förlossningen :) Det kommer gå fint ska du se..!

Kramar

2009-10-26 @ 17:12:05
URL: http://marleneoco.blogg.se/
Postat av: Ida

Det funkade =D Inte ett ända sendrag hittills yeey =) Kraam

2009-10-26 @ 18:17:00
URL: http://minlillagroda.wordpress.com
Postat av: Hannah & Axel

Hej Liw!

Du måste ju få dina Blingokläder!!!

Jag har de på salongen vill du komma förbi eller kanske jag kan svänga förbi dig? Vars är det ni bor?



Länge sen man såg dig men ser att din mage växer du har ju verkligen inte så länge kvar nu!!! Så spännande!

Kramar/Hannah

2009-10-26 @ 21:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0