Party party!



Ikväll har vi varit på party! Inte varje dag det händer, nu mera ska det väl tilläggas =) Var kollegor på taxi som dragit ihop ett gäng som käkade och hade det trevligt. När det började pratas om att gå vidare till krogen kände jag att det fick räcka och M, bäst som han är, följde så klart med hem till soffan. Puss på dig älskling!
Lite trist att gå ut när man inte känner att det finns kläder som passar för tillfället, idag blev det tunika och kofta, som vanligt vill säga. Känns inte riktigt party, ja ni vet vad jag menar. Döm själva =)


Annars idag så har vi borrat med den inlånade HILTI borren. Tyvärr inte riktigt med önskat resultat då älsklings placering på händigskalan inte är så hög. Så om vi har tur kanske det kommer en räddande ängel och hjälper oss imorgon, annars får projektet läggas på is några veckor till tills vi hittat en byggareBOB som kan hjälpa oss. Vi har i alla fall möblerat om, eller vi och vi, M har möblerat om och jag har pekat. Försökte mig dock på att skjuta bokhyllor vilket inte var bra för en enda del av min kropp. Har även dammsugit och diskat idag, något jag vet att jag inte borde, för det betalar sig dyrt efteråt, men det är svårt att stilla sittande titta på när det ska göras saker som annars görs obehindrat :( Hur som helst så har dagens vedermödor resulterat i en skinande blank lägenhet, bättre placering på många möbler och en kropp som avslutat sammarbetet med resten av mig. Det är så illa att jag nu sitter i sängen med en vetekudde som sällskap för att försöka lindra mina smärtor i rygg/bäcken. Kollade film med älskling tidigare och skulle upp på toa, det slutade med att älsk fick lyfta mina ben över soffkanten, dra mig till sittande och näst intill lyfta mig till stående för att där stötta mig tills jag hittade en viktfördelning som mina fogar klarade av. Sjukskrivningen känns mer och mer rättvis. Nä nu ska jag försöka ta mig ur sängen för ett sista toalett besök för den här dagen, sen blir det sova, eller i alla fall vila. God natt!

Kommentarer
Postat av: Malin Lj - Mamma till Walter!

Åh fina fina bebismagen!!! Blir sååå avis:) Trodde aldrig jag skulle bli så bebiskär och bebisgalen som jag blivit efter att Walter blev till! Men det är jag:) Hoppas du hade en trevlig kväll! Kram

2009-10-24 @ 22:37:44
URL: http://malinlj.blogg.se/
Postat av: Jennie

fin bild :)

2009-10-25 @ 12:50:38
URL: http://vantabebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0