Det här med bloggning

Trodde väl aldrig att jag skulle fastna så här i blogg världen, men det har jag gjort. På gott och ont, ibland är det nästan lite som en drog, vad har hänt hos den och den, vem har svarat på en kommentar och så vidare. Dock så finns det vissa verktyg som underlättar min vardag.

Blogglovin är helt underbart, alla de bloggar jag vill följa samlade på ett och samma ställe, underlättar de flestas vardag, bloggare eller bara läsare.
Har en blogg denna ikon:


eller någon liknande kan DU prenumerera på den, bara du registrerar ett konto på blogglovin, super smart helt enkelt!

En annan sida som underlättar blogglivet är bloggtoppen genom att söka på deras olika teman kan man lätt hitta NYA bloggar att följa, det är även en lista över dagens mest besökta bloggar inom olika kategorier. Du kan även lämna kommentarer och betygsätta bloggar, dissa eller hissa :)

Den tredje och sista sidan är en sida som varit nere ett tag nu, men som dök upp i ny kostym i veckan. Jag pratar naturligtvis om gamla föräldrarblogg.se som nu heter familjebloggarna och har fått lite nystart, kanon kul!



Vad hjälper dig i din vardag som bloggare/bloggläsare?


Kommentarer
Postat av: Nina

heloo,,,



vet hur det är å fastna,. ja va likadan för ett år sen. ja kan känna fortfarande att ja vill blogga. dels för att det är skoj å dels för att man träffar å pratar med så mkt folk.. men det är ju kanske ett inälgg om dan nu. istället för 7. hah



vi hade det kanon i helgen. hoppas du hade det med!



2009-09-07 @ 22:08:40
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Jennie

ja , det är ju så klokt . Vi får se hur det går här , förhoppningsvis ska det inte vara några problem . :)



Ja det är ganska bra här , lite trött men ska strax bädda rent & ta en dusch för att somna gott i sängen tänkte jag :)



hur är det med dej ?

2009-09-07 @ 22:11:53
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: Linda

jag håller med dig, det finns inget smidigare sätt att hålla koll på bloggar!

2009-09-08 @ 19:46:40
URL: http://livetalalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0