Hunger

Äntligen börjar jag få tillbaka mina hungerskänslor. Jag vaknar på morgonen helt utsvulten, blir frukt sugen på förmiddagen och äter ordentlig lunch. Nu är det strax dags för mellis åt mig och kaffe åt M. Sen kommer jag även hinna få i mig middag, lasagne idag, och en kopp te i kväll. Och jag ska på Personal möte på nya jobbet så det blir säkert gofika där med :) Nackdelen är väl att jag kommer börja gå upp i vikt som en normalgravid, har varit det enda positiva med att inte vara särskilt hungrig, utebliven viktökning utan viktiminskning istället :) MEN jag får fortfarande inte i mig några större mängder mat åt gången så även om frekvensen på intaget är högt så är mängden inte större än innan Ärtan flyttade in.

Dessa tre saker bor för närvarande alltid i min väska, ifall jag skulle bli akut hungrig. Både billigt och gott att ha med sig till skolan och på stan :)



Nä nu blir det mellis :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

åh , vad skönt att hungerkänslan kommit tillbaka . Den lill* kommer nog ta allt iaf , så du behöver inte oroa dig att ngt ska stanna kvar , av vikten menar jag ! :)



Ja , det argumentet får man använda ! det händer att jag utnyttjar det ibland :) hihi

2009-09-02 @ 14:54:51
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: Jennie

vi får hoppas hungern håller i sig , så du äntligen kan njuta av maten ! :)

2009-09-02 @ 19:05:27
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: Jennie

Ja , snart såå! :) det ska bli mysigt med höstpromenader & kunna ge Gere de lååååånga härliga promenaderna igen , och vad vi ska njuta , hela den lilla kompletta familjen ! <3



svar: Ja den er konstig ut när jag klickar in mig på sidan , men när jag sedan klickar på kommentar så blir det "normalt" igen , men själva startsidan ser konstig ut , allt är flyttat till vänstersidan ! :( trixat med designen ?

2009-09-03 @ 18:55:39
URL: http://vantabebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0