Juryn sågar



Fantastic four.. Personligen tyckte jag det var helt suverränt, svårt att skratta så mycket, så hårt åt svensk underhållning :P
Fy fan så dåligt!

Vill ni veta nått som varit kanon idag? Gravidyogan, helt underbart! Anpassat efter den gravida kroppen, lugnt, samlat och avslappnad stämmning. Me like a lot! Kan varmt rekomendera ni andra gravida att gå en kurs i yoga för gravida om det finns i er närhet. Kroppen får sig en försiktig genomkörare men fokus ligger på kroppsmedvetenhet och andning, precis det som behöver "tränas" inför en förlossning. Jag är nästan hundra på att jag kommer fortsätta med yoga som träning/avslappnings form efter förlossningen, ett jätte skönt sätt att släppa vardagen och ladda batterierna. Som sagt rekomenderas varmt!

Och en cool grej hände som jag måste få berätta. När vi gjorde avslappningsövningar på slutet så sa "läraren" att vi skulle fokusera på barnet i vår mage och känna efter om vi kunde känna pyret. Om jag kunde! Så fort jag bytte fokus blev det cirkus cirkör i min mage. Kände hur mycket det studsade så jag tittade upp och ser läraren stå och stor flina åt min dansande mage.. Var bara så häftigt att Ärtis började busa där inne när jag fokuserade på magen :D

Nä nu ska jag fortsätta "njuta" av de framtida svenska Idolerna..

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, yoga är grymt skönt. Bodybalance och pilates och sånt är verkligen min grej. Synd bara att man har så jävla dåligt med tid över för sig själv och sitt suck Nåväl, det får bli pensionärsyoga för mig snart :-D

2009-09-23 @ 20:40:29
URL: http://http://blogg.vk.se/e-lack/
Postat av: Ida

Tack snälla för dina värmande ord!



Å så gott med pyttipanna, va längesen vi åt.

Kul att höra nån prata positivt om gravidyoga, har undrat lite hur d ska gå (börjar själv om 2v) Ska bli riktigt spännande.

Nu blir d strax sängen.

Sov så gott o. ta hand om dej o. magisen =)

Kramar!

2009-09-23 @ 20:45:21
URL: http://minlillagroda.wordpress.com
Postat av: Anna

Ja, det var riktigt skönt. Fick ligga på sidan så hon tog en sida i taget. Funkade hur bra som helst.



Tack tack. Börjar bli klumpig nu tycker jag.



Jadå, jobb och möte hela eftermiddagen och kvällen så nu är det snart sängen så jag kan jobba igen 7,30 imorgon bitti



Kram kram

2009-09-23 @ 21:45:59
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag tycker Calle är riktigt bra , och så Mariette förståss . jag borde ju hejja på Antonia som är hörifrån , men nej det gör jag faktiskt inte . diggar de andra mer ! :)



Hoppas du haft en trevlig kväll gumman !

2009-09-23 @ 21:47:54
URL: http://vantabebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0