Playa del sol



Vet inte om jag ska skratta eller gråta när Stephen kommer in på p-mötet i en uniformströja storlek XXXS, tokigt nöjd över att bröstvårtorna syns. Ojoj, så roligt att det gör ont!

Nu sitter vi här, jag , M och M´s syster M och tittar på Playa del sol.
Älgsteken med potatis och trattkantarellsås och den obligatoriska rödvinbärsgelén mättade väl men det fanns ändå plats för lite ( eller ganska mycket ) chokladpudding. Nu är vi som tre sjölejon i vår soffa. Kluckandet kommer dock inte av den fina fångsten med sill utan av det av mat återhållna skrattet åt personalen på Gran Canarias finaste reseledar kontor. Som sagt Oj oj oj.

Har även hört ryktats om att det kommer en andra säsong av denna underbara pärla, nån som vet när?



Nä nu ska jag skratta vidare :)


Kommentarer
Postat av: Mary

Sv: hehe tack, men det är ju inga bananfluger... det är ju riktiga flugor! Sånna där stora saker! Hemskt är det! Har ingen aning om vad dom kommer ifrån, för i förrgår var dom minsann inte här.



Japp ul nästa tisdag :) ska bli spännande :)

och du har inte så himla långt kvar du, ser jag. Kul :)

2009-09-20 @ 20:56:39
URL: http://marysolander.blogg.se/
Postat av: Mary

Jo, men man vill ju att de ska synas liiite iallfall. ;)

Det är inte att magen inte syns som jag är orolig för, det är mina kramper i magen jag får ibland. Som gör riktigt jävla ont. Det är dom som oroar mig. :S

2009-09-20 @ 22:17:15
URL: http://marysolander.blogg.se/
Postat av: Linda

jamen den ska ju börja snart igen ja! Älskade första säsongen haha

2009-09-21 @ 18:18:54
URL: http://livetalalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0