50 kr rabatt


Jag fick en rabatt kupong på 50 kr på lindex när jag blev medlem i Lindex club så i dag när vi var på stan tittade jag självklart in där. Tänkte bara ta en body för en femtilapp så jag i alla fall utnyttjade kupongen, men det gick inte för sig, jag måste alltså handla för mer än kupongens värde för att få använda den. Hade redan innan bestämt mig för att köpa en särskild body men nu fick även ett par matchande velour byxor ur deras ta 3 för 2 sortiment. Lyckad shopping då jag vet att Maitan har andra bodysar som går med byxorna i just storlek 74 som det fick bli på dessa kläder. Jag gillar matchning, så länge det inte är ljusrosa och volanger vill säga =)


Bodyn är dock i samma turkosa som byxorna med gröna kantband.


När jag får pengar så kommer Mait även få den här bodyn till i sommar, hon har valt den själv.
Traktorer is the shit!



Kommentarer
Postat av: Kim

Man är ju inte rik som mammaledig direkt, synd det. Är ju så kul att shoppa bebis kläder!

2010-04-14 @ 20:08:54
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Catarina

Jag gillar lindex brallor med en stjärna. Det känns som om det är bra kvalité och så finns det så många färger.

Jag köpte den turkosa jackan till idag.

2010-04-14 @ 22:30:49
URL: http://ninna77.blogspot.com
Postat av: Helena

Den där randiga har jag köpt till Bastian, fast en blårandig med en fastsydd giraff på :-D Supercool ju!

2010-04-15 @ 15:25:29
URL: http://blogg.vk.se/e-lack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0