Ännu en kväll till ända

Så har jag jobbat ännu en super duper rolig måndags kväll på Ungdomsgården. Måndagar är verkligen favoritpasset. Ett helt underbart gäng att jobba med, både vi som jobbar och de ungdomar vi har som kommer till vår verksamhet. Tänk vilket privilegium det är att känna sådan glädje på jobbet! Tror inte det är många som skrattar lika mycket på sina arbetsplatser som vi i måndagsgänget gör, underbart!

Nu ska jag ta och släcka och säga god natt för i morgon är en annan dag med andra plikter. Först tandläkaren, ujja, på förmiddagen och sedan BVC, yeay, på eftermiddagen. Däremellan blir det nog promenader och lite käk. Låter som en helt okej tisdag i mina ögon =)

Imorgon ska jag även kolla in vad NI som fick ett award av mig tidigare idag har svarat, spännande!


God natt!

Kommentarer
Postat av: karolin

yaya vi ska också till bvc idag, eller kalle och Elin rättare sagt för jag ska till skolan. Tror våran lilla har växt jääättemycket sen sist för jag tycker hon blivit så himla lång!



kram

2010-04-27 @ 06:43:20
URL: http://bekk.blogg.
Postat av: Tessan

Ja visst är det skoj att jobba med människor. Själv jobbar jag med barn. Jättehärligt!

2010-04-27 @ 12:40:36
URL: http://www.krokkofin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0