En dålig dag för träning


Nä vet ni vad, efter att ha städat och tvättat hela dagen så ger jag mig själv ledigt från allt vad träning heter. Har precis duschat av mig damm och svett och är inte alls sugen på att gå ut och powerwalka eller göra mitt fina träningsprogram. Skiter helt enkelt i det idag och tar nya tag imorgon istället.

Nu är det RENT här hemma, dessvärre så kommer det bara vara det en kort stund till sen är det dags för Vildes eftermiddagspromenad och i och med den drar han in lika mycket grus igen. Tycker inte om att ha hund i April! =( Väntar på att skruttan ska vakna så vi får mysa och leka innan jag far på jobbet vid 18.30, MEN hon somnade nyss så det dröjer minst en timme om inte två.

Nu är det HELG! =)

Kommentarer
Postat av: Moa

Ja, rent särskilt länge är det ju aldrig när det är vår... Här har det iofs varit ganska torrt men idag regnar det... vad gäller allt grus så har jag nästan gett upp... Orkar inte ställa 3 hundar i duschen efter varje promenad.. Jag har börjat vänja mig vid att få en hel kroppspeeling vid sänggående... BLÄ!

jaja, sommaren är snart här så det är ju synd att klaga.. =)

Trevlig Fredag!!



Kram

2010-04-23 @ 14:35:11
URL: http://www.metrobloggen.se/moasliv
Postat av: Sofia

Att storstäda är ju värsta träningspasset så det låter inte helt fel med lite ledighet och nya tag imorgon. Själv ska jag spela beachvolleyboll snart, men då har jag det inte heller lika rent som du. Man skulle ha haft en städerska! :)

2010-04-23 @ 16:23:13
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Amanda

Hej!

Har precis lagt in ett inlägg med bilder från en CRAZY promenad med Johanna! Kolla gärna in det:D

Kramar!

/Amanda

2010-04-23 @ 23:30:43
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0