Färgstarkt


Vårens färger är många och starka i Maits garderob.


Här räds vi inte färg och Mait är som vackrast med sina klarblå ögon och röda hår i just starka färger! Idag fick några favoriter  lämna plats åt några plagg i  storlek 68, alltid lika kul att få lite nytt i garderoben, men i bland skär det i hjärtat. Kommer sakna Maits lila body från pyret väldigt mycket, den var hon kanon snygg i. Men som tur är så har vi fått klänningen i samma färg fast i just storlek 62/68 så nu kan vi använda den istället =)



Kommentarer
Postat av: Moa

Sv: Åhh.. Grötpremiär.. Jag har funderat på det sen senaste besöket på BVC när vi fick med oss info om smakportioner osv.. Det känns så vansinnigt stort på nått sätt bara så jag har lixom inte kommit dit än.. Fast nog är det dags snart helt klart. =)



Ska testa 2:an idag, vore bra att kunna dra ut på målen för jag tycker han får upp det mesta när det ändå blir så pass tätt mellan målen.



Verkligen fina färger i Maits garderob oxå! Här behöver vi handla men jag tycker det är lite torftigt med kläder åt pojkar, eller så är jag bara väldigt kräsen.. =)



Kram

2010-04-19 @ 16:04:05
URL: http://www.metrobloggen.se/moasliv
Postat av: Malin

Haha!!! Ja men du gör ju iaf nått åt det, jag sitter ju mest bara stilla. men det skall nog gå bra till slut.



Ååå då kan hon snart ha våra hängselbyxor oxå!!! Åå så härligt med massa färg!



Kram!

2010-04-19 @ 17:42:30
URL: http://maoke.blogg.se/
Postat av: lina & august

jamen ellerhur, det känns i hjärtat att byta upp till ny storlek. vi har precis packat undan det mesta i 56 och bytt til 62. tänk, de kommer aldrig vara så här små någonsin mer... älskade ungar. :)

2010-04-19 @ 19:45:04
URL: http://i-fokus.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0