Fotbad


Fötter kan nog sägas vara dagens Tema här inne, men vad ska jag annars skriva om ;-) Skämt åsido, jag kollade på Grey´s Anatomy och tog hand om mina fötter. Hur skönt som helst med ett ordentligt fotbad för mina vintertråkiga fötter. Nu är de inte lika lena som Maits fötter, men nästan =) Kan rekommendera The Body Shops fotvårds serie som doftar pepparmynta, helt underbar. Fick dem i Julkalendern från TBS men har inte kommit mig för att prova just dessa produkter förän idag. Underbart lent resultat!


Bild från body shop

Så nu har jag unnat mig själv lite vardags lyx. Nu ska jag ta mina lena fötter och hoppa i säng med min bok, får se om jag orkar läsa klart den innan jag somnar, hoppas för nu är jag nyfiken på upplösningen.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Kim

Tack för tipset!



Dom blir stora så fort. Jag vill att han ska vara bebis så man får pussa och krama på honom. :p Det lär ju inte vara så populärt senare!

2010-04-14 @ 22:57:47
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0