Frukost it is


Inte för att jag vet vad jag ska äta, men jag har på känn att det är enda halvtimmen jag kommer få sitta ner ordentligt idag. Har nu diskat och stoppat in Maits tvätt i maskinerna. När frukosten är avklarad blir det golvstäd för miljonte gången den här veckan, min och Magnus tvätt ska tvättas, sängkläder bytas, mattor ska tas in. Efter detta börjar så förberedelserna för kvällens grillfest. Vi har bjudit hit folk under parollen ta med kött och dryck efter tycke och smak så fixar vi resten. Med detta sagt ska jag göra en jätte god potatissallad, potatisgratäng, sallad, tre olika röror och baka nått gott bröd. Jag vet vad jag ska göra idag med andra ord =)

Trevlig Valborg!

Kommentarer
Postat av: sara

Trevlig valborg på Er. Stressa inte ihjäl dig nu bara

2010-04-30 @ 11:16:53
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Kim

Hade jag bott närmare så hade jag bjudit in mig ;)

2010-04-30 @ 12:16:51
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0