I-lands problem numero uno


Imorgon ska gulliga Hannah i mammamaffian frisera mig. jag har dock lite ångest för jag har ingen aning om hur jag vill ha håret. Det finns TRE alternativ.

  1. Behålla längden fast såklart toppa och tunna ur,kanske klippa upp lite mer och få lite mer frisyr.
  2. Klippa håret i axellängd i någon lämplig frisyr. Urtunning är ett måste i det här fallet också.
  3. Klippa mig KORT. Det var två år sedan jag sparade ut håret efter dryga fyra år med kort hår. Frågan är bara , VILL jag ha kort hår igen? Det skulle vara UNDERBART skönt nu när Mait greppar tag i håret och verkligen håller fast sig i det, men jag  gillar mitt långa, lockiga hår.
Vilka I-lands problem jag har, men jag känner för att bli lite uppfräschad och en enkel toppning/ urtunning räcker nog inte, men det är modet som får avgöra i morgon. Och Hannahs goda omdömme =)

Kommentarer
Postat av: Kim

Vad kul! :) Jag vågade inte köpa banangröt då jag tyckte det lät läskigt. ;) Men det kommer vi nog också testa sen.

2010-04-20 @ 21:20:50
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0