Min gubbe

Är oftast en riktig klippa. Idag har han storstädat, jag fastnade på internet och med amning och han donade på utan att klaga. Till skillnad från mig som oftast utstöter någon harang om att jag inte är hemmafru utan föräldrarledig ;-) Efter det har han och jag delat på tvätten som höll på att ta över vårt sovrum. Nu är snart det berget bestiget och jag ser fram emot en kväll i soffan med min gubbe. I soffan blir det och det är kväll, men jag får nog inte så mycket sällskap för den här synen mötte mig när jag kom från tvättstugan nyss. =)


Kärlek!


Han har förtjänat att sova en stund så här innan DOX ( tisdagar är dokumentärkväll på SVT2) börjar vid 22.00. Då ska jag förföra älsk till vakenhet med vaniljglass och svärmors goda limehallonsås. Efter mina dryga 20 000 steg idag kan jag synda lite så här på kvällskvisten. Och Magnus har  förtjänat lite synder  än mer då han  imorse tog morgonpasset  med Maitan vid 06 imorse och lät mig sova till 06.45.

Du är BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0