Nedräkning


Nu är det verkligen nedräkning till helg, i min värld är det bara 1 h kvar för fredag är lika med helg =) Idag har varit en BRA dag, en lugn dag, en sådan dag jag önskar att alla mina dagar var. Förutom att det har varit en dag utan några som helst tider att passa så har jag även haft tid att sitta ner med en bok och dricka kaffe, promenerat i solen och bara njutit av min älskade dotter och hennes väldigt fina pappa, kärlek!

Tyvärr så är det inte nedräkning för att det händer något speciellt i helgen utan  det är en av de ganska vanligt förekommande helgerna då jag är ledig och Magnus jobbar, fast oftast är det tvärtom. Magnus ska alltså ratta taxi under helgens kvällar och jag och Mait får hitta på nått skoj själva. Känner jag mig själv så blir det film hemma i soffan. Jag är lat! Det är ändå lite konstigt att jag ser framemot helgerna så mycket nu när jag är förälder på heltid, eller nästan i alla fall, med tanke på att jag jobbar var tredje helg. Ska bara fundera på vad för synder jag ska unna mig, vin och ost, godis, chips eller glass? Får fundera under morgondagen. God natt!

.

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag röstar för vin och ost. ;)



Hoppas på att det bara är en blödning och att det inte är återkommande varje månad. ;) Iofs så har jag bara mens en dag (iaf innan graviditeten) så den stör inte så mkt. :p

2010-04-15 @ 23:49:53
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Philippa - mamma till Therese

Sv: Tess äter 200 ml/mål, 5 mål/dag

2010-04-16 @ 07:09:55
URL: http://phlippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0