Ny badade

Då har jag och Mait varit ute på en timmes powerwalk, ätit frukost och nu ligger vi och  njuter av att vara nybadade. Mait verkligen Ä L S K A R  att bada när vi gör det tillsammans i badkaret och idag för första gången så kom det ett riktigt skratt bubblande ur hennes lilla mun. Eller bubblande och bubblande det var mer ett IIIIIH aiiiaIIII när vi lekte flygplan över vattenytan. Dagens bästa stund!



Nu ska jag smörja in mitt lilla lypsyl och sen ska vi ta förmiddagen som den kommer. Det enda jag vet är att jag har en mango smoothie och en bra bok som väntar =)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hihi vi har en liten kille som också älskar att bada :-)!



Menar du att du har linserna i ögonen i 30 dagar utan att ta ut dom? För det är såna jag ska testa! Eller menar du vanliga månadslinser?



Kram!

2010-04-13 @ 09:41:45
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0